Gadget Shop

Kütyük Kínából

Sportkamerák csatája, MGCOOL Explorer 2C az SJCAM SJ6 Legend ellen

2017. augusztus 29. 17:41 - annyi amennyi

A nagy kérdés, hogy kijavítja-e az MGCOOL az Explorer Pro 4K kamerájával elkövetett digitális környezetszennyezést.

explorer-2c.jpg 

Emlékszem, nagy reményekkel vetettem bele magam az MGCOOL Explorer Pro tesztbe. Nem igazán hittem benne, hogy egy 50 dolláros kamera képes lesz 4K felbontásban normális videót rögzíteni, de azért titkon bíztam. Bíztam a csodában, ami aztán nem csak hogy elmaradt, de a kamera a legpesszimistább elképzeléseimet is alul múlta.

Most viszont ráakadtam egy videóra a net egyik bugyrában, amin az MGCOOL új kamerája fut egy kört az SJCAM SJ6 Legend ellen. Elsőre meggyőző, igaz nem egy ThiEYE T5e WiFi 4K, vagy egy GoPro, (az ára sem annyi) de azért egész jó próbálkozás!

Az MGCOOL Explorer kamera ára jelenleg kerek 100 dollár, a szállítás augusztus 31-én indul.

Bővebb adatok itt: MGCOOL Explorer 2C

 

Szólj hozzá!
Címkék: Hardver

A bejegyzés trackback címe:

https://gadgetshop.blog.hu/api/trackback/id/tr5612788594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása