Gadget Shop

Kütyük Kínából

Jó hírek a GearBest EU Express szállításról

2017. november 24. 16:00 - annyi amennyi

Több csomag érkezése után örömmel jelentem, hogy  jelentősen felgyorsult a szállítás.

gearbestsale.jpg

Ősszel volt némi zavar az erőben, emiatt néhány csomag késve érkezett meg, néhány nem a megrendelt EU Express szolgáltatással jött, olyan is volt, amit egyszerűen visszafordított a futárcég. A GearBest a tudomásomra jutott eseteknél a lehető legkorrektebb módon járt el, a felmerült plusz költségeket igyekeztek rendezni az ügyfeleikkel.

A hozzánk eljutott információk szerint a speditőr céggel akadtak problémák, így a GearBest azonnali hatállyal lecserélte az eddigi partnercéget, és azt ígérték a problémák hamarosan megszűnnek.

Nos, úgy tűnik az új speditőr jól teljesít, mert egy november 10-i és egy november 11-i rendelés ma befutott. A 11-i rendelés esetén a termék már 21-én, tehát a rendelést követő 10. napon Angliában volt, 24-én, tehát ma reggel 7 órakor regisztrálták a csomagot a futárcég hazai kirendeltségén és ezután három órával a kezemben is volt. Azt hiszem erre a szolgáltatásra tényleg illik az Expressz jelző, főleg úgy, hogy mindez, a rendelés is és a szállítás is bőven beleesett a karácsony előtti őrületbe. Összességében a szállítás Kínából, a megrendeléstől számítva nem egész 13 napot vett igénybe!

A fentiekkel persze nem azt mondom, főleg nem ígérem, hogy mindenkinek, minden csomag esetében ennyire gyors lesz a szállítás, de azért biztató, reménykedhettek benne, hogy az EU Express szolgáltatással időben ideér minden ajándék.

Ne feledjétek, a GearBest az EU Express szállítással, néhány dolláros plusz költség fejében azt ígéri, hogy további kiadásokkal nem kell már számolnotok a Kínából rendelt csomagok esetén sem, minden annyiba kerül, amennyi a GearBest oldalán látható.

Ne feledjétek, a GearBest oldalán javában dübörögnek a Black Friday akciók, a teljes sorozat zárása december 4. lesz. Az akcióhoz tartozó különböző oldalakat itt találjátok:

Black Friday nyitólap

Lucky Draw játék a telefonért és kuponokért

Price Slayers játék

10-30-50 dolláros kuponok

Neves gyártók vására (SJCam, Vernee, stb.)

Olcsó és menő ajándék ötletek

Lucky Bags (zsákbamacska már 99 centtől, minden nap más termékek)

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gadgetshop.blog.hu/api/trackback/id/tr1313369377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nekem az új telefon rendelésem 10.5-én lett fizetve 10. 25-én lett regisztrálva a futár cégnél 11.16-n ért angliába és 5 nappal később vettem át, tehát mindennel együtt kb 6 hét volt a fizetéstől a szállításig (nem volt sarc rá :)
Most várom a következő telefont rokonnak: 11.13-án fizettem 11.20 regisztrálta a futár cég, gondolom még 1 hónap mire átér és kiszállítják, necces lesz a karácsony.
@shushu2: Nekem a DPD visszaigazolástól számított 9. napon Angliában volt, és három napra rá már nálam! Ne is számítottam rá, csak a jövő hét közepére vártam.
@annyi amennyi: visszaadtad a remenyt a karacsonyi rendelesemre :)
@morden2: Még tegnap is vettem egy Xiaomi telefont féláron. Még egyszer sem sikerült ilyen akcióban vásárolnom, ez az első. Most jött a DPD SMS-e, kíváncsi vagyok mikor ér ide a mobil. Jó lenne, ha ez is itt lenne két hét alatt.
a legutóbbi telefont nov 13-án fizettem és 20-án jött az SMS a dpd-től.
Viszont vettem tegnap előtt egy usb káblet azt tegnap fel is adták.
Nekem nem küldte el a telefont ami 132,80 dollár értékü. Hivatkozott mindenre, először a helyi kézbesítőnél keressem, majd mikor rájött, hogy ez nem válik be, akkor a hajózási társaságra hárította, majd mikor a szállító cég közölte, hogy sehol sincs (vagyis nem adták fel a küldeményt) akkor azt mondta, hogy "Mit kérdezősködök, van nyomon követésem" 5 dollár felár volt, majd rendeződik. Most ott tartok, hogy a PayPal tranzakciónál bejelentettem, de a PayPal is azt írta, hogy 30 nap, addig próbáljak meg egyeztetni vele. Eddig ott tartok, hogy 65 napja levett a számlámról132,80 dollárt, de semmit se kaptam.
@Breakingnewspage: Mikor rendelted? EU Express volt? Volt már olyan esetem, hogy eltűnt a csomag, de a saját rendjük szerint ilyenkor kivártam a 60 napot, utána írtam nekik és visszakaptam a pénzem.
A 30 .napon ez volt a válasz
We are extremely sorry that you have not received your order yet.
In order to resolve it please take the following steps:
1) Could also check with your local post stating your name and your delivery address?
In some case customers need to collect their package at their local post directly.
2) We would start a claim for the package with the carrier and the carrier would trace your package from their end. We would take further action for you when we have the result.

Utánna mikor rájött, hogy h...-nek nézett, folyamatosan a hajón keresi :

sincerely apologize for the inconvenience that you have encountered.
We have left a message to the shipping company already.
We are still waiting for their reply now.
(we expect to have the reply within 5-8 working days)
Please rest assured that we will provide you a good solution after we receive their confirmation.
Thanks for your patience and understanding.

Azóta amikor csak írtam ez a hajókeresős válasz jön. Na ennyi a rövid történet.
@Breakingnewspage: Nem fogom őket védeni, sajnos hallok elég horror sztorikat, maximum annyi szól mellettük, hogy hasonlókat a hazai áruházak kapcsán is hallok, nem kell értük Kínába menni. Várd ki a 60 napot, aztán borítsd rájuk az asztalt, vagy ha nem sürgős a dolog, akkor egyezkedj. Pénz vissza vagy wallet-ba, vagy újraküldés. Nekem tényleg nem volt még olyan, hogy ne jutottam volna dűlőre velük. Sokat rendelek, ehhez képest elenyésző a hiba, de ha volt, akkor mindig elintéztem velük.

Amúgy azt kell mondanom, hogy sajnos a karácsonyi dömping ilyen. Lassabban jönnek a csomagok, több a hiba is.
Valaki meg tudja mondani mit takar az EU-3, EU-6?
Két európai raktárat. :) Helyileg szinte teljesen mind1 hol vannak, ha EU-n belül. A 3 talán a lengyel raktár.
@annyi amennyi: Köszi. Tehát ÁFA mentes a rendelés, ha jól sejtem. És az EU-registered is ezt jelenti?
@Mária Beleznay: Magánszemély esetén az EU-n belüli vásárlásnál a forgalmi adót abban az országban kell megfizetni, ahol a vásárlás megtörténik. A forgalmi adót csak egyszer kell megfizetni, a webáruházban látható ár pedig tartalmazza ezt. EU-n belül vámot nem kell fizetni, a vámterheket a kereskedő rendezi, amikor a terméket beraktározza.

A szállítási módok elnevezése ebben az esetben teljesen irreleváns. Az EU Express név is csak egy fantázianév volt, egy két lépcsőből álló szállítási mód állt mögötte. Kínából az áru olyan országba érkezett, ahol alacsonyabb a forgalmi adó összege, onnan pedig a DPD hozta tovább. A lényeg, hogy a vásárls EU jelű raktárból történjen.
süti beállítások módosítása