Gadget Shop

Kütyük Kínából

Pont olyan mint a Xiaomi csak jóval olcsóbb az Alfawise párásító (kupon)

2019. február 08. 11:14 - annyi amennyi

Én már megrendeltem a Xiaomit, de úgy tűnik elsiettem!

Alfawise Simple 420ml Large Capacity Mini Anti-dry Humidifier Two Modes Long Work USB Power Supply- Cool White

Pont a tegnapi okosóra tesztemben írtam róla, hogy az Alfawise mostanában egyre jobb cuccokat dob piacra. Titkuk, hogy olyan OEM gyártóktól vásárolnak, mint a nevesebb cégek, így pedig ugyan azt a terméket a márkanév hiánya, pontosabban a neves gyártót az Alfawise-ra cserélve jóval olcsóbban kapjuk meg.

Alfawise Simple 420ml Large Capacity Mini Anti-dry Humidifier Two Modes Long Work USB Power Supply- Cool White

Itt van ez az asztali párásító például, amit eddig a Xiaomi kínálatában láttam. A képek alapján semmi különbség a két termék között, mindössze ez az Alfawise, az a Xiaomi neve alatt fut, így aztán előbbi olcsóbb. Nekem azért tetszett meg nagyon, mert télen a száraz levegőt nehezen viselem, ez a kis asztali párásító pedig, mivel USB portról működik pont megfelel majd a számítógépem mellé.

A lényeg tehát, ha a Xiaomit nem rendelted meg, de szeretnél egy olcsó párásítót magadnak, akkor most a GBEBBC024 kuponkóddal mindössze 13 dollárért (~ 3000 forint) teheted magadévá itt: Alfawise egyszerű, 420 milliliteres asztali párásító

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gadgetshop.blog.hu/api/trackback/id/tr5614614896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása