Gadget Shop

Kütyük Kínából

Középkategóriás telefon az okosórában - olcsóbb lett a Kospet Hope!

2019. május 13. 15:31 - annyi amennyi

Kedvenc órámnak jelentősen csökkent az ára.

kospet hope600

A Kospet Hope kapcsán nagyon könnyű helyzetben vagyok, tudnék írni róla napestig, hiszen most is a csuklóon van, ahogy most már jó ideje minden nap. A rengeteg gagyi, hapi három töltést igénylő Androidos óra után nem hittem volna, hogy ennyire szeretni fogom, de ahogy múltkori cikkemben is írtam, lecseréltem rá a Xiaomi Stratost, ami azért sokat elmond arról mit tud.

kospet hope 3

Most csak azért teszek említést újra a Hope-ról, mert kicsivel több, mint 15 százalékos árcsökkenést tapasztaltam nála, szóval lehet, hogy valakinek most lépte áta fájdalomküszöböt az ára. Ha okosórán gondolkozol és nem zavar az átlagnál kicsivel nagyobb méret, akkor fontold meg Te is a vásárlást!

Az óráról itt találod a cikket: Kospet Hope teszt – Prémium óra, kínai módra

Megvásárolni itt tudod: Kospet Hope okosóra

Szállításhoz válaszd a vámmentes Priority Line módot, aminek költsége csak 66 cent!

Szólj hozzá!
Címkék: Okosóra Kospet

A bejegyzés trackback címe:

https://gadgetshop.blog.hu/api/trackback/id/tr1114823938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása