Gadget Shop

Kütyük Kínából

Itt az első 2 GB memóriával szerelt okosóra

2017. augusztus 06. 23:07 - annyi amennyi

Nem ez az első eset, hogy rácsodálkozok egy okosórára, és minden bizonnyal nem is az utolsó. Ami viszont biztos, hogy a FINOW X5 AIR-nél erősebb hardvert most nem ismerek, főleg nem ezért az árért!

finow-x5-air-3g-smartwatch-phone-1.jpg

A FINOW X5 AIR egy SIM-kártyát is fogadni képes óra, vagyis telefonálhatunk vele, vagy használhatjuk a mobil szélessávot is, ha arra támad kedvünk.

finow-x5-air-3g-smartwatch-phone-2.jpg

Az órában egy négy magos MTK6580 processzor dolgozik, aminek órajele 1,3 GHz. A proci mellett 2 GB rendszermemóriát és 16 GB háttértárat találunk. Az akkumulátor 450 mAh-ás, ami kiemelkedően hosszú üzemidőt tesz lehetővé.

finow-x5-air-3g-smartwatch-phone-3.jpg

Az Android 5.1-es rendszerrel érkező óra AMOLED technológiára épülő 1,39 inches kijelzőt kapott. Az extrák között találunk GPS-t, hogy ne tévedjünk el, találunk lépésszámlálót, kijelzi a telefonra érkező üzeneteinket, találunk benne szívmonitort, képes zenét lejátszani, és persze minden másra is képes, amit egy átlagos Android rendszer lehetővé tesz.

finow-x5-air-3g-smartwatch-phone-4.jpg

A végére maradt az ár. A FINOW X5 AIR okosóra bevezető akciója alatt az eredeti 150 dolláros ár helyett egy kis szerencsével akár 90 dollárért is a tiéd lehet. Ehhez az kell, hogy a következő hat napban reggel 11-kor indítsd a vásárlást és az első 10 vásárló között legyél. Ha ez nem jön össze akkor se panaszkodhatsz, hiszen az eredeti 150- helyett 110 dollárért veheted meg.

További részletek az akcióról itt: FINOW X5 AIR 3G Smartwatch Phone akció

További információk, képek és vásárlás itt: FINOW X5 AIR 3G Smartwatch Phone vásárlás

6 komment
Címkék: Okosóra

A bejegyzés trackback címe:

https://gadgetshop.blog.hu/api/trackback/id/tr212724762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Van erről az óráról gyakorlati tapasztalata valakinek?
@hallari: Bocsánat, csak most vettem észre a hozzászólást! Sajnos én nem tudok konkrétan ezzel az órával kapcsolatban gyakorlati tapasztalatról. Az oprendszert ami rajta van ismerem, láttam már más órán. Magyar nyelv nincs rajta csak angol, mondjuk ez egy óránál nem lényeges kérdés. A másik hiba amit tapasztaltam, hogy a billentyűzeten nincs & jel. Amúgy teljesen jó a cucc, én én 1 GB-os órával próbáltam, azzal is elég gyors volt.

Javaslom, hogy keress bemutató videót a Youtube-on, abból kapsz rendes benyomást a működésről!
@annyi amennyi: Van magyar nyelv és & karakter is az órában! Nekem a segédprogrammal van gondom, mert folyamatosan eldobja a csatlakozást :(

Különálló készülékként viszont rendben van, jól érthető a másik fél.
Ha nem nyüstöljük, csak órának, lépésszámlálónak használjuk és napi néhány rövid hívásra, akkor a 30-36 óra akku idő lazán megvan.
Youtube-ot telepítettem, rendben működik, ahogyan a Facebook is..de zabálja az akkut. Ezeket töröltem is, csak próbaképp kerültek az órára. Messengerből csak a Lite változatot volt hajlandó elfogadni, de az rendben fut.
A "wake-up" gesture a "Flip fényes kijelző" nevet kapta. Amíg nem tudtam, hogy ez a neve, mérgelődtem is, hogy csuklómozdulatra nem villan fel a kijelző...
Vettem bele egy Domino Fix Extra kártyát - 990 HUF, 80 perc duma, 1 GB adat 366 napig - és így összességében nem rossz másodkészüléknek.
@emmersson: Szia! Köszi az infót, elég régen írtam ezt a bemutatót és a hozzászólást is, azóta nem volt szerencsém hasonló órához.
@annyi amennyi: Szívesen!

Közben annyi történt, hogy egy barátomat megkértem, próbálja meg a saját készülékével párosítani, hátha...
Igencsak meglepődtem, amikor a QR kód leolvasásához nem egy külön progit használt, hanem a Google beépített leolvasóját. Én erről nem tudtam, de ezzel gond nélkül azonnal letöltődött a segédprogram (korábban nekem PC-ről kellett leszednem és úgy feltennem a telefonra, mert a QR olvasómmal nem tudtam letölteni...) és simán párosítani lehetett, nem dobta el a kapcsolatot!
Ezután én is így oldottam meg és azóta csak egyszer volt egy rövid szakadás, de rendben fut a háttérben a program :)
Jelzi, ha üzenetem, hívásom érkezik. Az üzenetet el tudom olvasni az órán és válaszolni is tudok, legyen az sms vagy Messenger Lite...még a matricák is megjelennek :)
A hívást csak jelzi. Ilyenkor felugrik egy figyelmeztetés úgy 2 másodpercre és rezeg (ez lehet, hogy állítható, nem néztem, mert nekem így megfelel...), szóval nem maradok le hívásról.
Viszont a csuklómon nem mér pulzust - talán túl vastag, nem épp pehelysúlyú vagyok ;) -, csak az ujjammal, de ez annyira nem zavar...
Ennyiért mindenképpen korrekt okosóra!
@emmersson: Nagyon örülök, mert sok helyről hallottam panaszt (hazai vásárlóktól), a neten meg úgy általában mindenki el van ájulva tőle, hogy ennyi pénzért mennyire jó. Nem is értettem a dolgot.

Ha nincs kedved, időd stb. nyugodtan mondj nemet, de nem lenne kedved valami rövidebb összefoglalót írni róla? Mégis más lenne első kézből egy beszámoló.
süti beállítások módosítása