Gadget Shop

Kütyük Kínából

Megérkezett a Vernee Mars Pro első frissítése

2017. augusztus 30. 13:47 - annyi amennyi

Néhány napja olvashattátok a cikkemet a Vernee középkategóriás nagyágyújáról, a Mars Pro-ról. Ehhez kaptunk most javítást.

5.jpg

Az OTA-n elérhető frissítés számos hibát javít - szerencsére egyikkel sem találkoztam- . Egyes felhasználók panaszkodtak a hívás közbeni gyenge hangerőre, így ez tekinthető talán a legfontosabb javításnak. Emellett a fényképezőgép funkcióin is reszeltek, illetve kijavítottak néhány hibát a Bluetooth kapcsolatnál is. Ráadásként kaptunk még új csengőhangokat is, hogy kerek legyen a történet. A frissítés már elérhető OTA-n át, illetve a Vernee oldaláról is. Én ez utóbbi oldalról szedtem le és telepítettem. Biztos, ami biztos csináltam rendszermentést, de a frissítés után is megmaradt minden beállításom és egyéb adataim.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gadgetshop.blog.hu/api/trackback/id/tr9912790574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása