Gadget Shop

Kütyük Kínából

Már nálam van október sláger telefonja

2017. október 30. 19:51 - annyi amennyi

Vártam rá nagyon, elsőre borzasztóan tetszik!

vernee_mix.jpg

Amikor bemutatkozott a Vernee MIX 2 nevű telefonja nem vacilláltam sokat, hamar rendeltem egyet, és mit tesz Isten, ma be is állított vele a futár. Az első néhány órás próbálgatás után azt mondhatom, hogy aki rendelt belőle a bevezető akcióban, az nem fog csalódni, sőt, rendkívül elégedett lesz, hiszen az áráért egy nagyon szép, nagyon gyors telefont kap. A következő hét a tesztté lesz, utána pedig oldalainkon Ti is megismerkedhettek a Vernee MIX 2-vel!

Addig is itt barátkozhattok vele: Vernee MIX 2

Itt pedig elolvashatjátok a bemutatónkat róla: Vernee MIX 2 bemutató

14 komment
Címkék: Mobil Vernee

A bejegyzés trackback címe:

https://gadgetshop.blog.hu/api/trackback/id/tr2513118340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azt szeretnem kerdezni, hogy sok kinai telefonra jellemzoen, erre is van alapbol telepitve a kiirthatatlan kinai reklam app, vagy a vernee tiszta telefonokat kuld, ami nem reklamoz es nem telefonal haza az adataimmal :) ?
@morden2: A Vernee telefonjain egy-két apró módisítástól eltekintve (kamera, Update, stb.) gyári Android van. Nem találkoztam egyiken sem zavaró reklám programokkal és a bankkártyámat sem használta eddig senki Kínából.
Irnál pontos méreteket rola? legföképpen vastagság szélesség! Sokan várják! Elöre is köszi!!
Én is rendeltem egyet a Gearbest-ről vagy két hete EU express-szel, de még nem kaptam róla értesítést, hogy egyáltalán elindult volna. Szerinted mikor várható? Hogy kaphattad meg ilyen hamar? :-D
Az igaz, hogy nem fog rá android frissítés érkezni? Ez a Gearbest-től kérdeztem meg ők, ezt válaszolták. Én ezt bevállalva rendeltem meg, mert ezzel a hardware-val szerintem két év múlva sem fog belassulni annyira mint a jelenlegi Lenovo-m.
@almásderes: Fogalmam sincs milyen frissítés lesz rá. A Mars Prohoz amióta megjött 3 frissítés volt. Igaz, ezek a hibákat javították, de ettől még frissítés volt ez is. Attól szerintem ne félj, hogy nagyon belassulna!
@almásderes: Mert én nem EU Express-el rendeltem, kifizettem rá a sarcot a vámon.
@AMILIO1510: 7,5 cm széles, 7,5-8 milliméter vastag. Sajnos csak egy vonalzó volt kéznél, nem túl pontos a mérés vele. :)
Köszi! Már nagyon várom! Még azt szeretném kérdezni, hogy a kijelző alatt megvan-e a szokásos három gomb vagy a kijelzőt kell használni?
@almásderes: Nincs fizikai gomb, a képernyő alján vannak a gombok amik így össze-vissza cserélgethetők, be lehet állítani, hogy automatikusan eltűnjön, mint a Windows tálca.
@almásderes: szia
En oktober 4-n rendeltem egy vernee m5-ot, sokaig semmi nem tortent, de oktober 25-n jott egy sms hogy 2-5 napon belul kezbesitik (mondjuk ez mar lejart es nem kepzesitettek, de kb ilyen idotartammal erdemes szamolni)
@morden2: Szia! Amikor az SMS-t megkapod az azt jelenti, hogy a GearBest megrendelése a szállításra befutott a DPD-hez. Amikor ez megtörténik a telefonod még valahol úton van Kínából Angliába. Szóval hiába írnak 2-5 napot, ez csak akkor teljesülhetne, ha akkor már Angliában lenne a telefon.
@annyi amennyi: szia, sejtettem, hogy az a 2-5 nap nem 2-5 nap:) viszont karacsonyra lesz igy orulok, hogy mar uton van :)
süti beállítások módosítása