Gadget Shop

Kütyük Kínából

Kipróbáltuk mit tud egy 10 dolláros hátizsák

2018. május 03. 19:05 - annyi amennyi

Ennél jobbat könnyedén, de olcsóbbat nehezen fogsz találni!

gocomma-hatizsak-8.jpg

Lassan annyi hátizsákunk lesz itthon, hogy egy komplett költözködést le tudunk egy körrel bonyolítani velük, legalábbis a ruháink terén. Ennek ellenére megint vettem egyet. A vesztem most az lett, hogy megtaláltam a gocomma nevével fémjelzett újabb zsákot, és mellette az árcédulát, amin 9,99 dollár állt. Ez sacc per kb. 2500 forintot jelent, én pedig nem bírtam a kíváncsiságommal, tudni akartam, hogy milyen hátizsákot lehet ennyiből úgy kihozni, hogy a gyártó is és a kereskedő is keressen rajta.

gocomma hátizsák

A gocomma termékeit böngészve feltűnő, hogy erősen gagyiba hajlik mind. Vannak kábeleik, ezek még a képek és a visszajelzések alapján egész jónak tűnnek, de a termékek többsége akkor is csak az olyan spórolós alakoknak van mint én vagyok. Miért rendeltem meg akkor mégis ezt a hátizsákot? Azért, mert reméltem, hogy a drónomat hurcolászni azért jó lesz, és persze a kíváncsiság faktor is erős volt.

 gocomma hátizsák 2

Amikor megérkezett egyből feltűnt, hogy nagyon picire össze tudták csomagolni. Ez nem sok jót jelent, gyaníthatóan nem sok anyag van benne, az is papírvékony. A súlya is erről árulkodott, mert az lényegében nem volt neki. kibntva azonban, legalábbis a látvány egész jó volt. Majdnem mint reklám fotókon, pedig abban szinte biztos voltam, hogy sokkal rosszabb lesz.

 gocomma hátizsák 3

Látványra tehát annyira nem gagyi, nyugodtan emberek közé mehetünk vele, senki nem fog hangosan röhögni. Ránézésre az anyaga is jó, de ha nem csak nézegetjük, hanem fogdossuk is, akkor rögtön rájövünk, hogy egy 90 grammos papír is vastagabb nála. Na jó, hát nem kell benne mázsás cuccokat cipelni, két alsógatyának, két zokninak meg mellé két pólónak pont jó, szóval egy csapatós házibuliba elegendő lehet, hacsak nem ebben akarjuk vinni az alkoholt is.

 gocomma hátizsák 4

A hátizsákon sokáig ne keresgéljük a zsebeket. Az oldalán van egy egész terebélyes, ahova mondjuk a telefonomat és a papírjaimat, esetleg egy kis költőpénzt beleszórhatok, ezen kívül pedig csak a nagy zseb, vagyis maga a zsák van. A leírás szerint ez 10 literes, ami akár igaz is lehet. A gyártó szerint 10 kilóig pakolhatunk bele, ezzel pedig mehetünk túrázni, biciklizni vagy kempingezni. Őszintén megmondom, nem szívesen terhelném meg ekkora tömeggel, főleg nem valami aktív sport közben, mert félnék, hogy leszakad a hátamról. A leggyengébb láncszemnek pont a pántot tartom rajta, az biztos, hogy motorozáshoz már nem kockáztatnám a viselését.

gocomma hátizsák 7

A kérdés persze mindig az, hogy az árát megéri-e vagy sem. Nos, 10 dollárt nehéz nem megérni, ennyi pénzből a Xiaomitól talán három nylon zacskóra futná, szóval ilyen szempontból a válasz, hogy igen, az árát megéri. Megéri akkor is, ha tisztában vagyunk a képességeivel, és nem várunk annál többet, amit ebből a pénből ki lehet hozni. Ha nem terheljük túl, akkor kirándulláshoz, gyalogláshoz vagy biciklizéshez tényleg jó lehet. A vállpánt egész puha, bár egy picit azért lehetne szélesebb, de kényelmetlennek nem mondanám. Arra, amire terveztem, vagyis hogy a DJI Mavic utazzon benne teljesen jó lesz!

Én innen rendeltem: gocomma hátizsák

 

gocomma hátizsák 6

Szólj hozzá!
Címkék: gocomma

A bejegyzés trackback címe:

https://gadgetshop.blog.hu/api/trackback/id/tr7213887978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása