Gadget Shop

Kütyük Kínából

A hét legjobb Xiaomi akciói

2019. szeptember 17. 18:18 - annyi amennyi

Lássuk milyen Xiaomi kütyüket érdemes ezen a héten megvásárolni!

xiaomi-akciok-szept-cover.jpg


 

Bevezető

A megszokottól eltérően, most nem húzunk felső határt a vételárban, így nem a legolcsóbb Xiaomi cuccokat találjátok a cikkben, hanem azokat, amiknek különösen jó az áruk ezen a héten. Lesz itt telefon és porszívó meg persze egyéb dolgok is, szóval érdemes lesz végig pörgetni a listát. Ha nem találtad, ami téged érdekel, akkor görgess a cikk végére, ott lesz a megoldás!


 

Xiaomi telefonok

Ha már a bevezetőben említettem a telefonokat, akkor kezdjük is ezzel a sort. A Redmi 7 sorozattal most nem foglalkozunk (bár arra is tudunk jó árat), mert hamarosan itt a Redmi 8 is, októberre várjuk az Európában is használható változatot.

Xiaomi Mi A3 4G Phablet 6.088 inch Android One Snapdragon 665 Octa Core 4GB RAM 64GB ROM 48.0MP + 8.0MP + 2.0MP Rear Camera 4030mAh Battery- Gray

Itt van viszont a Xiaomi Mi A3, ami a Xiaomi tiszta Android rendszerrel készülő sorozatának legújabb tagja. HD+ AMOLED kijelző, üveg alatti ujjlenyomatolvasó, három kamera a hátlapon, de az igazi nagy durranás nem ez, hanem a telefon ára. Erre ma döbbentem rá, amikor megláttam a feltörekvő kínai gyártó, az UMIDIGI új, X nevű telefonjának a specifikációját, ami a központi egység kivételével (ami gyengébb az UMIDIGI-ben) lényegében megegyezik a Xiaomi Mi A3-mal, és kapaszkodjatok meg, drágább annál.

Xiaomi Mi A3 4G Phablet 6.088 inch Android One Snapdragon 665 Octa Core 4GB RAM 64GB ROM 48.0MP + 8.0MP + 2.0MP Rear Camera 4030mAh Battery- Gray

A Xiaomi az Mi A3-mal konkrétan kihúzta a szőnyeget a feltörekvő gyártók alól, akik eddig azzal operáltak, hogy szinte megegyező hardvert olcsóbban adtak, mint az ismert nevek. Ki fog ezután UMIDIGI-t venni?

Érdemes még említeni a Xiaomi Mi 9T-t és a 9T Pro-t. Előbbi csúcs kategóriás jellemzőkkel és középkategóriás árral tarolja le a piacot, utóbbi pedig jelenleg a Xiaomi legerősebb telefonja. A Pro változat ára lényegében megegyezik a jelenlegi zászlóshajó, az Mi 9 árával, ám amíg abban „csak” a tavalyi csúcsprocesszor, a Snapdragon 845 dolgozik, addig a 9T Proban már az újabb és gyorsabb Snapdragon 855 található.

Xiaomi Mi 9T Pro 4G Phablet 6.39 inch MIUI 10 Snapdragon 855 Octa Core 2.84GHz + 2.42GHz + 1.80GHz 6GB RAM 64GB ROM 48.0MP + 13.0MP + 8.0MP Rear Camera 4000mAh Battery- Black

Ezek a telefonok Kínában Redmi K20 és Redmi K20 Pro néven jelentek meg, a névben a K betű az angol killer szót jelöli, ami magyarul gyilkost jelent. A Xiaomi arra akart ezzel utalni, hogy legyilkolják a konkurenciát, és mit mondjak, ez sikerült is nekik. Az európai piacon Xiaomi 9T és 9T Pro néven kapható telefonok árban minden konkurenst vernek.

Ahogy látható, a Xiaomi átfogó offenzívát indított, és nem csak a felső és középkategóriában, hanem a középkategória alján is két vállra fekteti a neves és kevésbé neves konkurenciát, mi pedig elégedetten dörzsöljük a kezünket!


 

Drónok

Szerencsére a Xiaomi idei drónjai - mert kettő van belőle – már a nyári idényben sem voltak túlárazva, de mostanra tényleg helyükre kerültek az árak. Ez főképp igaz a kisebbik madárra a Xiaomi FIMI A3-ra. Nem volt drága eddig sem, de őszintén szólva volt nála jobb, olcsóbban (Hubsan Zino H117S – kuponkód: BGH117S23 – 254,49 dollár). Viszont mostanra a Xiaomi FIMI A3 ára nagyot esett, a friss akciókban már alig 200 dollárt (~60 000 forintot) kell érte fizetnünk.

FIMI A3 5.8G 1KM FPV with 2-axis Gimbal 1080P Camera GPS RC Drone Quadcopter RTF - 5.8G FPV ( Xiaomi Ecosystem Product )- White 1 Battery

A nagyobbik drón, a Xiaomi FIMI X8 SE a kistestvár árának duplájába kerül, de nem véletlenül, ennyivel jobb is. Viszont, amit a javára lehet írni, hogy az elődnél jóval olcsóbb lett, mert azt a termékciklusa végén sem lehetett 500 dollár alatt megkapni, míg az X8 SE-ért alig 400 dollárt kell a kasszánál hagynunk.

FIMI X8 SE 5KM FPV With 3-axis Gimbal 4K Camera GPS 33mins Flight Time RC Drone Quadcopter RTF ( Xiaomi Ecosystem Product )- White

Nyugodtan mondhatjuk, hogy ennek a nyárnak a Hubsan Zino (tesztünk itt olvasható: Hubsan Zino teszt - DJI gyilkos drón negyedáron?) mellett ez a két Xiaomi drón volt az ásza azok számára, akik nem akarták, vagy nem tudták kifizetni a DJI Pro közel 400 ezer forintos vételárát.


 

Hasznos Xiaomi apróságok

A Xiaomi rengeteg érdekes, és viszonylag olcsó, ám annál minőségibb kütyüt ad nekünk. Ezekből szoktunk válogatni minden hónapban, így most inkább csak egy listát adok azokról az akciókról, amik jelenleg elérhetők.


 

Xiaomi porszívók

Nyáron végre megjelent a legújabb Xiaomi robotporszívó, aminek mi leginkább azért örülünk, mert az első és a második generáció árát a mélybe lökte. Ez azoknak a gyártóknak volt rossz hír, akik idén kezdtek el lézeres vezérléssel ellátott, de a Xiaomi alá árazott porszívókat árulni, mert a gépeik, amik a Xiaomi első generációjával voltak versenyképesek lényegében eladhatatlanná váltak. Nem tudtak mást tenni, mint tovább csökkenteni az árat, aminek következtében ezen a héten már 200 dollár alatt is kaphattunk lézeres robotot. Egészen elképesztő árak ezek, ha arra gondolunk, hogy 2 éve 500 dollár alatt nem igen lehetett ilyenhez hozzájutni!

Xiaomi Smart Vacuum Cleaner App Remote Control 5200mAh Li-ion Battery- White Xiaomi International Version

Ami a Xiaomi kapcsán érdekes tehát, hogy az első generációs robotjuk ára a feltörekvő gyártók gépeinek áráig süllyedt – miközben szuper gép a mai napig-, míg a második generáció ára nagyjából 350 dollárig esett. Nem ismerek olyan embert, aki ne szeretné ezeket a porszívókat, szóval a jelenlegi árakon tényleg érdemes bevásárolni belőlük, főleg az első generációból, nehogy kivonják a gyártásból és elessünk a megvásárlás lehetőségétől.

roborock S50 Smart Vacuum Cleaner Intelligent Sensors System Path Planning from Xiaomi youpin- White Roborock S50 Second-Generation International Version

Az első és második generációt itt vedd meg:

Xiaomi Mi robotporszívó – 80 077 Ft helyett 73 917 Ft – Kuponkód: GBXMRB02 

Xiaomi Roborock S50 robotporszívó – 139 641 Ft helyett 106 239 Ft – Kuponkód: BGS50349 

Természetesen tudunk kupont adni a legújabb generációhoz is, szóval, ha ilyenre fáj a fogad, akkor hajrá, de előtte olvasd el cikkünket, amit a második és a harmadik generáció összehasonlítása kapcsán írtunk!

roborock S6 Robot Vacuum Cleaner from Xiaomi youpin- White EU Plug

A cikk itt olvasható: Xiaomi Roborock S50 a Roborock S6 ellen: megéri váltani?

Xiaomi Roborock S6 (harmadik generációs) robotporszívó – 175 557 Ft helyett 160 157 Ft – Kuponkód: GBSTSDJS6 


 

Zárszó

Ezek a Xiaomi gépek voltak a legjobb akciókkal ellátva ezen a héten. Reméljük találtatok kedvező ajánlatot, amivel élni is tudtatok. A cikk végére a szokásos figyelmeztetés: Nagyobb értékű (szállítási díjjal együtt 40 dollár feletti) vásárlásoknál áruháztól függően használjátok a Priority Line (GearBest) vagy az EU Priority Line (Banggood) vámmentes szállítási módokat!

Ne feledd, ha bármit vásárolni szeretnél kintről, akkor keress minket a Facebook csoportunkban, mert olyan kupon nincs, amit mi nem találunk meg! Ne vásárolj drágán, ha olcsóbban is lehet!

Csatlakozz itt: Kínából vásárlók Facebook csoport

 

Feliratkozhatsz kuponos hírlevelünkre is, így hetente több alkalommal postaládádban találod a legfrissebb akciókat!

Iratkozz fel itt: Kínai kuponos hírlevél

 

 

 

 

 

.Forrás: HOC.hu

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gadgetshop.blog.hu/api/trackback/id/tr9415113698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nézzétek már meg a magyar forgalmazók árlistáját!
Magyar számlával, magyar garanciával alig drágábban meg lehet venni a Xiaomi telefonokat alig többért, mint amit itt reklámoztok. Sőt, ha cég vagy, akkor olcsóbban.
Például a saját kedvencem a 9T 6/128 110 ezer (lásd: xiaomishop.hu/mi-telefonok/mi-9-t/mi-9t-okostelefon-6-128gb-langvoros bár sajnos engem nem fizetnek a reklámért), de előre utalással (ami a kínai webshopnál ugye alap) már csak 107. Ami több, mint a 91 ezres GB ár, viszont többet is kapsz érte. Valódi garanciát és támogatást.
@igazi hős: Nem kell mindenkinek Kínából vásárolnia, úgy tűnik neked sem. Ha egy telefonnál neked a 20 százalék árkülönbség nem számít, akkor vedd meg itthon. Nincs ám ezzel semmi baj, sok embert lebeszélek a külföldi rendelésről, téged is lebeszélnélek. Azért egy dolgot árulj el nekem. Mikor láttál utoljára garancia idő alatt, garanciális hibával elromlott Xiaomi telefont. De most tényleg.
@annyi amennyi: hagyd már a hülyeséged. Kínából tényleg nem éri meg ilyen értékű eszközt rendelni. Annyi a buktató, hogy csak na. Ez a fillérbaszás jóval drágább a végén mint, ha itt vennéd meg eu-n belül.
@Thou: Csak ismételni tudom magam. Nem kell mindenkinek kintről vásárolni, egyszerűen nem való ez mindenkinek. De sok embert ismerek, aki kintről vásárol. Én pl. mindent kintről veszek...szinte. De már a sokadik telefonom van kínai áruházból, ott vettem a drónomat is, és az előző drónomat is. Előbb egy DJI Mavic Pro-t, aztán mivel sajnáltam, hogy csak áll a fiókba eladtam, és egy a cikkben is szereplő Hubsan-ra ruháztam be. De tovább megyek, lassan másfél éve egy Xiaomi notebook pro boldog és elégedett tulajdonosa vagyok. Szóval azért, mert Te ezt hülyeségnek tartod nem biztos, hogy az. Egyszerűen csak hagyd meg másoknak ezt, Te pedig menj be itthon a boltba, és költsd másképp a pénzedet. Szerencsére megteheted, van választék. Ja, és a fillérbaszás, a DJI drónon nagyjából 100 ezret spóroltam, a notebookon 50-60 ezret. Ha ez neked fillérbaszás, hát legyen.
@annyi amennyi: Megmondom én neked, hogy én mikor láttam ilyet. Kb 2 hónappal a Redmi Note 5 telefonom vásárlása után, amikor egy szimpla hivatalos, gyári OTA rendszer frissítés tönkre vágta a készüléket egy éjszakai frissítés során, miközben aludtam. Este rádugtam a töltőre, beállítottam az ébresztőt és reggel nem keltem fel időben, mert nem ébresztett. Nem értettem, hogy miért Hát azért, mert "Fastboot" felirattal a kijelzőn állt és még kikapcsolni sem lehetett.
Amikor segítséget kértem egy releváns faceboook csoportban, akkor gyakorlatilag kiderült, hogy mivel se nem rootoltam se nem nyitottam a bootloadert, kb esélytelen, hogy életre keljen a készülék.

Illetve volt egy kedves tag, aki felajánlotta, hogy megcsinálja 20 ezer Ft-ért....

Szerencsére itthon vettem magyarországi garanciával kb 10 ezer Ft-al drágábban, de így bevittem a szervizbe (WayteQ) és megcsinálták garanciálisan.

Utána más hiba is jelentkezett (szinte minden app összeomlott, még az "Android rendszer" is, volt, hogy 10 másodpercen belül 70 ilyen üzenet jelent meg, hogy xy működése leállt.

Ismét vittem a szervizbe, ahol kiderült, hogy "főegységet" kellett cserélni, mert gyári hibás volt (és ez okozta az OTA frissítés sikertelenségét is). Ezt is garanciában cserélték, utána nem volt vele semmi gond.

Ha kínából rendeltem volna, akkor spóroltam volna vele kb 10 ezer Ft-ot, aztán fizetem volna 20 ezret az illetőnek, hogy életre keltse (ezzel már buktam volna 10 ezret az itthoni vásárláshoz képest), ráadásul a főegység hibát ő sem tudta volna megoldani, maximum a szoftveres életre keltést. Vagyis nagyjából dobhattam volna a kukába, mert gyakorlatilag használhatatlan volt a telefon.

Hiába kevesebb, mint 10% valaminek a meghibásodási aránya, ha pont te vagy az, aki kifog egy hibás terméket. Persze lehet sokat spórolni a Kínából vásárlással, de vállalni kell a kockázatát,hogy esetleg kidobott pénz lesz.

Az biztos, hogy én a továbbiakban is maximum 30 ezer Ft értékig rendelek külföldről, fölötte kizárólag itthon, hivatalos gyártói (nem bolti) garanciával.
4/64-es Xiaomi Mi A3-at tegnap láttam a GearBesten kuponos kedvezmény nélkül 51 ezerért, ingyenes szállítással.

De ha vár az ember egy kicsit, valószínűleg lesz a eustock.eu-n is pár héten belül. Valószínűleg olcsóbban, mint a GearBesten, bár kell hozzá egy vállalkozó ismerős, érvényes adószámmal.
És 2 napon belül hozza a futár, igaz, egy ezresért.

A teló tényleg jónak tűnik, bár az üveg hátlap... a f@szért nem lehet fémet, mint korábban?
@annyi amennyi: A mostani telefonom is kínai, mert akkor itthon nem lehetett normásat kapni (értsd: iPhone-e és Samsungot eleve nem veszünk, Sony, HTC leáldozóban, más nem igazán volt a felső kategóriában), de ha akkor lett volna lehetőségem a Geekbuyingos 85 helyett itthon 100-ért megvenni, akkor megtettem volna. Sok mindent rendelek Kínából, de csak olyat, amire nem számít a garancia. Ha egy pár ezer forintos fülhallgató pár hónapot bír, akkor leveszek a polcról egy másikat és rendelek egy újabb modellt. (Titokban még örülök is, hogy ki lehet próbálni egy másikat.) Egy zseblámpa vagy bringás lámpa, apró szerszám, kicsi kütyü: bármikor cserélhető, nem igazán számít, ha elromlik. A drón is ide tartozik, akkor is, ha drága. A telefon nem ilyen termék, az használati eszköz, működnie kell.
Egy darab Xiaomi van a környezetemben, egy Mi 3. Problémamentes, de már évek óta nem használja a fiam.
Visszakérdezek, te nem szoktál olyan fórumokat olvasni (pl. hardverapró), ahol azon megy a sírás, hogy 2 hónapja nincs telefonom és 10 ezerbe került a visszaküldés?
@Alec: Ok, ebben egyetértünk. Ezért is mondom, mindenkinek szíve joga eldönteni, hogy kifizeti-e a 20 százalékkal magasabb árat vagy sem. Van akit kimondottan lebeszélek a kinti vásárlásról, mert ahogy mondani szoktam, annak nincs értelme, ha valaki azon parázik, hogy tönkre megy amit vett, mert úgy pont az örömét veszi el az új szerzeménynek. Ha valaki ilyen, akkor az jobban jár, ha megveszi drágábban itthon, mert bár ez sem garancia semmire, azért valamivel több érdek érvényesítési lehetőség áll a rendelkezésére (már, ha fel nem szívódik a cég, ahol vette).
@Közbiztonság Szilárd: A linkek amiket betettem Gearbestes linkek, kuponnal. Xsodálkoznék, ha ennél olcsóbb lett volna kupon nélkül. Ezt az üveg hátlap dolgot én sem értem. Mondjuk jól néz ki, amíg rá nem teszed az amúgy "kötelező" hátlapot.
@igazi hős: Az utolsó kérdésre válaszolok. Nem szoktam más fórumokat olvasni. Évek óta csinálom azt, amit most, elég sok telefon elment rajtam keresztül, de még egyetlen egy ember nem volt, aki szólt volna, hogy segítsek, mert baj van a mobillal. Ja, mert szoktam azt is, ha valaki rajtam keresztül vásárol és probléma van, akkor igyekszem ezeket megoldani. Jut eszembe, nekem volt egy Cubot, amit tesztre rendeltem és már a dobozból kivéve rossz volt. Írtam a supportnak, levideóztam a hibát, két hét múlva nálam volt a jó telefon. Hangsúlyozom, a supporton keresztül, mert a kapcsolataimat nem szeretem elpazarolni, nekik csak akkor szólok, ha tényleg gáz van.
@Chan0P: Ez tényleg kellemetlen. Amúgy azt hiszem nagyjából egyet értünk abban, amit leírtál. Valóban így van, mérlegelni kell a nyereség-kockázat arányt. Nálam egyértelmű a dolog, mert talán csak a tévém nem Kínából van, szóval bőven nyerek annyit, hogy ha beesne egy hibás darab (amit valamiért nem tudok garanciában leboltolni a kínaival), akkor is bőven pénzemnél legyek. De az egyértelmű, hogy 5-10 százalék árelőnyért nem érdemes kintről vásárolni.
A Roborock S50 porszivobol kettöt is hasznalunk, a haz ket emeleten kulön-kulön. Nagyon jo tipus, az elözö, jopar evvel ezelötti LG Homebot-hoz kepes oriai fejlödes a vezerlese intelligenciajaban, ez mar tenyleg hasznalhato munkat vegez, es lehet ra szamitani, bar el tud akadni neha ez is. VISZONT: a termek kinai ugye, ne felejtsuk el, igy kb bö fel evvel a vasarlas utan az egyik elromlott, a ventillator modulja adta meg magat, E18 hibakod, fan error. A neten vettem, helyben boltja, szervize nincs, igy rendeltem a neten Kinabol az Aliexpressen potalkatreszt. Az alkatresz filleres tenyleg, de az erdekes elmeny, hogy a (sved) itteni vamhivatal jol megvamolja a dolgot, es az alkatresz araval összemerhetö vamot dob ra, amit a postai atvetelkor kell befizetnem. Meg igy is jo az ar persze, plane egy uj porszivo arahoz kepest nem is kerdes. Otthon nekialltam szetszedni a porszivot, es bar kivulröl nagyon preciz, szep darab, es belul se rossz az összkep, de gyorsan talal par dolgot az ember, amiben bele van kodolva a porszivo varhatoan rövid elettartama. Pl a csavarok belul olyanok, hogy a fejuk nagyon könnyen elmallik, ovatosan kell veluk banni, masreszt izgalmas volt latni, hogy a csavarok a vaz muanyagjaba vannak belehajtva, szoval hogy hanyszor lehet a keszuleket szetszedni es javitani, az elegge rizikos. A ventillator modulhoz hozza lehetne ferni elvileg hatulrol kivulröl is, HA olyannak terveztek VOLNA, de az elörelato kinaiak ugy oldottak meg, hogy az egesz porszivot atomjaira kell szedni. Ezzel is megvoltam, kezemben az ominozus ventillator modul, ez olyan mint egy kis turbina, beszivja, masik vegen kifujja a levegöt, egy csigahazalaku muanyag dobozban forog egy muanyag lapatsor körbe es hajtja a levegöt. Namost ez a muanyag mar messze nem a kulsö burkolat igenyes kinezetu muanyagja, hanem a klasszik medincsajna muanyag, puha, gyenge, es hogy biztosra menjenek, mauanyag forog muanyagon, igy a turbina lenyegen törvenyszeruen bedaralja önmagat, csak szerencse es a hasznalat surusegenek kerdese, ez meddig tart. Nalunk kutya is van, meg ket gyerek, igy naponta mennek a porszivok egy kört, amugy teljesen jo munkat vegezve. Namost a potalkatreszt beszereltem, összeraktam, most rendben muködik ismet, de mivel ugyanaz a ventillator egyseg, igy max 1-2 ev es ujra lehet szerelni. A masik, hogy a forgokefek nagyon gyorsan kopnak, a gumijuk törik, ezekböl mindenkeppen be kell kalkulalni suru csereket, saccra kb evente-ketevente, hasznalat fuggvenye.
Tudja fene. Ma kaptam meg egy autós telefontartót a rendeléstől számított 1,5 hónapra, aug 7-én rendeltem, de ez még itthon belefér, csoda, hogy nem lopták el.... Nyitva a csomagot látszik, hogy átment azon minden, tán még úthenger is, a papírdoboz szétnyomva, a beltartalmat úgy kellett ide-oda tekergetve eredeti állapotba hoznom. Arról már ne is beszéljünk, hogy gagyi, de talán használható. 1400 ft volt, le van sza*va, de hogy nem rendelnék 100E-es cuccot, az tuti. Költhetsz rá akármilyen biztosítást, ha ellopják cseszheted.
@Kertigörény: Egyáltalán nem, főleg, ha PayPal-lal fizetsz, mert az vissza fogja adni a pénzed, ha ellopják a csomagot.
@igazi hős:
Nekem sok ismerősöm használ Xiaomi telefont, semmi baj nincs velük (se az ismerősökkel, se a telefonokkal). És ez a hibamentesség 3-4 éves telefonokra is igaz.
Ráadásul az eustock.eu-n rendelt telefonokra magyarországi jótállás van, mintha itthon vennéd.
Tényleg az az egyetlen gond velük, hogy csak vállalkozásokat szolgálnak ki. De csak van mindenkinek egy vállalkozó ismerőse, másodállású is jó, csak legyen érvényes adószáma. És máris áfa nélkül szállítanak.
És ezek nem sok százezres, hanem néhány tízezres (a legdrágább 70 ezer volt) telefonok.
Persze lehet, hogy nem tudják azt, amit egy iPhone X vagy egy Samsung legújabb (nem tudom, épp hányas), de akiknek ilyen van, azok vajon ennek a nagy tudásnak hány százalékát használják ki, és hány százezret dobtak ki csak a státuszszimbólumra?
Amit az átlagember használ, azt meg a kínai telók is mind tudják. A Xiaomik, amíg a cég adott hozzájuk piszkálóprogramot, amivel a lelkivilágukba is be lehetett nyúlni, még többet is tudtak, biztos most is tudnának, csak az újakhoz ez a program már nem használható.
(Mivel a régebbi - nem kínai, nagynevű - telefonjaimra a gyári támogatások hiánya miatt egy idő után főzött szoftvereket telepítettem, egy idő után érdekelni kezdett ez a lélekbe belenézés.)

@annyi amennyi:
Pedig de.
Én már azon is csodálkoztam, hogy forintban adta az árat, nem dollárban, de ennyi volt, házhoz szállítást is beleértve.
Az, hogy levideózod a hibát, és küldenek csere cuccot, az Alin is működik.
"A Pro változat ára lényegében megegyezik a jelenlegi zászlóshajó, az Mi 9 árával, ám amíg abban „csak” a tavalyi csúcsprocesszor, a Snapdragon 845 dolgozik, addig a 9T Proban már az újabb és gyorsabb Snapdragon 855 található."

A normál Mi9 is 855-ös...
CSak kivancsisagbol megneztem a fimi dront a gearbesten. Ott a promo kodot hol a turoban adjatok hozza mert en vegizongoraztam majdnem egeszen addig hogy a rendeles elkuldese es sehol nem enged semmilyen promo kodot hozza adni
@annyi amennyi:
A GearBest egyébként EU-s raktárból szállít?
Kell áfát meg vámot fizetni a tőlük rendelt cuccokra?
@Közbiztonság Szilárd: Ha valamelyik Priority Line szállításukkal rendelsz, akkor mindegyik raktárukból vám és ÁFA nélkül jön a csomag.
süti beállítások módosítása